неділю, 16 грудня 2012 р.

"Серое в яблоках кобыло"...

Направді - червона в сніжинках  конячка :-)))
Думаю, всі стикалися вже з цією "пошестю" :-))))
От і мене зачепило, хоча рідко піддаюся на такого роду провокації :-)))) Записалася до Тані в проект і в першу ж мало-мальськи вільну хвилинку все розкроїла та сшила.

Знала ж я наперед, що на одній не зупинюсь, тому твердо вирішила першу пошити повністю по рекомендаціях Тані :-)))

Скажу вам - вивертати та, особливо, набивати це чудо - задоволення ще те :-)))) Навіть чоловік мене шкодував :-)))

Так вона мені подобається, бо дуже нагадує наші дитячі ялинкові прикраси.....
Не можу стриматись і відсилаю її у різноманітні галереї новорічні
Днями чекайте ще одну конячку, а поки ще трішки похвастаюсь :-)))

Отримала посилочку від Іринки в рамках обміну, організованого Олею

 Ви тільки погдяньте на це багатство!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Я просто в приємному шоці!!!!!!! (Ще в посилочці був дирокол (дідусь з мішечком :-))) та підвісочки, але Марик виявився спритнішим за маму :-)))))))
Хоча це йому не завадило не чекати закінчення маминого фотографування
Він у нас, правда, шоколад не їсть :-))) Але скільки радості було, що ще "дід Мозь"!!!! :-))) Попробував на зуб і ходив всіх пригощав щедро (нам більше дісталось :-)))))
Іринко, щиро вдячна тобі за теплоту та щедрість :-))))
І ще хочу подякувати Олі за сміливість організувати такий обмін!
Мені дууууже сподобалось!
Моя посилочка вже теж дісталась до Юлі :-)

Вчора трішки закінчила своїх напівфабрикатів :-) Тому, чекайте мене "в ефірі" частенько :-))))
Насоллоджуйтесь снігом!!!!!

22 коментарі:

  1. Коняшка чудова!!!Треба вчитись шити... С чудовими подаруночками тебе!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Клаас, подарунки прибувають і прибувають!!! А конячка взагалі фантастична :) Така святкова,, в новій попоні :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я так радію тим подарункам, як мала дитина :-)))) А конячка в нас вже сімейна улюблениця :-)

      Видалити
  3. Лариса, так насмішила назвою поста -))
    Класне кобило-)) Классное и красное! ;))
    А я ось пропустила ці табуни повз майстерні. Як прикинула, що вивертати задовбусь, так і ... -))
    Вітаю з подаруночком! Марик з бойовим носом, дивлюся? Ми теж красені - під диван "вдало" злазили-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Не так вивертати навіть, як набивати - в мене вже нерви здавали, але дуже рада, що таки зважилась :) А Марик в нас ще й з "бойовим лобом" справа :-))) - заважають йому на шляху всілякі бильця/двері :-)))) А ще він "пристрастився" їсти цибулю, то тепер ще щічки від діатезу червоні - "красна девица" прям :-) Сподіваюся до свят якось позходить...

      Видалити
  4. Лариса и у тебя чудная лошадка вышла!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Конячка весела! Я теж не шию такі бо не виверну, тому тільки любуюсь! Вітаю з подарунками! Цибуля, то якраз в тему, зима ж :-)

    ВідповістиВидалити
  6. Симпотишшшная такая конячка! Напомнила почему-то картину "Купание красного коня" )))

    ВідповістиВидалити
  7. Коник дуже гарненький і,здається,що-маленький!Тому,твоя робота заслуговує найбільших похвал!Молодець!
    Вітаю,подаруночки чудові!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. пс:Ларисо,тепер будеш ще й скрапити;-)

      Видалити
    2. Ага! 9х11 см :-))))) Дякую! Ну, Новорічні листівочки тепер я точно маю з чого робити :-))) Доведеться ще й іншими зайнятись :-)))

      Видалити
  8. Прекрасная кобылко :))) Такая яркая, праздничная! Очаровательная :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Таня, и за приятные слова, и за организацию проекта!!!!

      Видалити
  9. Класс! Новогодняя такая и с бубенцами)))))

    ВідповістиВидалити
  10. Ларисо, вітаю-вітаю!!! Подаруночки пречудові!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Лара, лошадка - очаровашка! Фото -прелесть!))))

    ВідповістиВидалити
  12. Я рада, що мої подарунки благополучно добралися до тебе,Ларисо!!!Оскільки я не шию, а вишивка у мене вже на задньому плані-тому поділилася я з тобою скраповими скарбами.Хто зна, можливо завдяки моєму подарунку тебе "заманить" у свої сіті скрап!

    ВідповістиВидалити
  13. конячка найгарніша - з усіх, яких я зустрічала! Мене ця пошесть не зачепила - якась я байдужа до коней... Хоч набивати таку дрібноту і вивертати у мене досвід є :)
    Вітаю з подарунком!

    ВідповістиВидалити